nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)

Tuesday, September 28, 2010

kejadian di pagi hari

malam td tido awal
tapi bgun pagi ni pn still mengantuk lagi..haishh~
lepas mandi2 aku siap2 nk pegi keje lahh mcm biase
lepas da siap2 aku terus je pegi keje dalam keadaan mamai
lebih kurang 10 minit lahh aku da ade atas motor baru aku perasan
aduhai malasnyee..
laptop yg slalu aku buat keje tu TERTINGGAL
-.-"
tak patah balik mcm org gile
sampai office kene nganjeng ngn bos
tahan jelaa...

beginner pilot xD

dulu teringin nk jadi pilot tapi malas nk study
so,terlongkop lah nk jadi pilot
tapi hari tu terpandang pulak heli remote ni
berkenan la pulak
so,tanpa berfikir panjang
aku beli lah satu
agak murah lah jgk harge heli ni
lebih kurg 100k..HAHA
first time heli ni terbang
tak sampai seminit da jatuh macam nangka
tapi takpe,heli ni tahan lasak
maklum lahh baru beginner HAHA
serius kepuasan tahap dewa maen heli ni
sesiapa yg berminat
boleh lahh datang uma aku
kite same2 jahanamkn heli aku ye..
hee :)

Friday, September 24, 2010

every single day
semangat dalam diri berubah ubah,
persekitaran yg mempengaruhi segala galanya..
hoping that tomorrow can be even brighter than today..


by:thesahaja~

Wednesday, September 22, 2010

its been a while...
please show some love people !
:)

Wednesday, September 8, 2010

give up

aku kalah ngn manusia yg bernama PEREMPUAN...
fullstop~

Saturday, September 4, 2010

disaat aku mencintaimu

video

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta..............

:,)