nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)

Saturday, December 31, 2011

tahun baru

dapat merasakan tahun baru ni penuh dengan kesedihan.
TERLALU sedih.hmm






Friday, December 30, 2011

teka teki

luar nampak tenang,
di dalam bergoncang goncang,
Ya Allah,berikan aku kekuatan.
hmm


tentang N



aku terlalu sayangkan kau
tiada apa yang dapat bahagiakan aku selain bersama kau
aku tak sanggup berpisah dengan kau
hanya maut yang boleh memisahkan kita
N


Thursday, December 29, 2011

trust issue

trust is very fragile and has to be really taken care of when given to you.
It should never be given to everybody just like a smile that can be given to everyone.
Because once it’s broken, hundreds of smile won’t fix it.



*i'll always forgive you N





Wednesday, December 28, 2011

doa untuk kekasih

Ya Allah, jadikan dirinya 'nama dia' kekasihku didalam hati yang tenang dan berikan khabar gembira kpdnya dan sampaikn 110 kebaikan kpdnya. Sesungguhnya Allah adalah sebaik-baik penjagaan dan Dia juga maha pengasih & penyayang.
*untukmu N



NEVER givin' up






Monday, December 26, 2011

maybe just a dream

I was thinking about you,
Thinking bout me,
Thinkin bout us ,
What we gonna be?
Open your eyes please,
it is just a dream ?hmm




wordless day

terkilan


anniversary

ITS BEEN 1 YEAR AND 1 MONTH
may god bless us
amin


doa untuk cinta tak berbalas ?

Ya Allah Ya tuhanku, Jika benarlah ( nama penuh dia ) adalah jodohku, Maka Kau permudahkanlah hubungan kami, namun, jika si dia bukan jodohku, maka Kau hilangkanlah perasaan cintaku padanya. AMINN..

#Allah sentiasa bersama hamba hamba-Nya.

credit to : FNA.



Saturday, December 24, 2011

pintu ke-7 jalan penamat

Kau wahai kaum adam yang memalukan,
dengan nama Allah swt,
aku isytihar PERANG ke atas diri kau.





this is it

sooner or later you must know why i'm doing this
even right now you can put the blame on me,
someday you realize,
who's the faker and who's the real one,
you're take my word,
everything will discover by His permission,
trust me,
just the matter of time,
InsyaAllah.



Thursday, December 22, 2011

gambar rindu !

sedang melihat gambar gambar kau,
sumpah aku rindu kau.
hmm



kerinduan mengajar aku erti kesabaran.



salahkah ku ?

tak seindah,
hari hari yang ku idamkan untuk bersamamu,
tiada lagi ruang dihatimu,
untuk ku curahkan segala apa yang ku rasa tapi kau tak percaya,
siapaku di hatimu?
hanya mengganggu hidupmu?
maafkanku jika aku tak berdaya membahagiakan kamu,
tiba saatnya ku akan pergi jua dengan izin-Nya,
berakhirlah segalanya.

Salahkah ku?
Hanya mahu menyintaimu.
Salahkah aku?
mendekati hatimu itu.
Salahkah aku?
Sekadar temani dirimu.
Salahkah ku?
Ku tak bisa meninggalkanmu.
.
salah aku..hmm



Wednesday, December 21, 2011

kudratku

Ketabahanku terletak pada senyumku,
di saat air mata mengalir di pipi,
itu bukan tanda kesedihanku,
itulah titis-titis kekuatanku,
yang aku cuba pertahankan demi kau Nur.



curi curi cium


aku suka buat 'stealing kiss' kat kau
:")




Monday, December 19, 2011

hidup berteman harapan

aku menunggu sehingga abaikan nyawa,
aku berlari sekuat hati hanya kerana benci air mata,
aku tidur hanya bertemankan sekeping gambar,
aku korbankan perasaan sendiri demi orang yang aku sayang,

Nur sayangku,
pernahkah Nur berhenti seketika?
menoleh padaku sewaktu aku sedang lena?
melihat wajah tenang penyimpan seribu duka?
membelai jauh di dalam hatiku ?
yang bagiku Nur adalah segala,
yang bagiku Nur adalah nyawa.

Nur sayangku,
senyuman Nur adalah sebab kenapa aku terus ketawa,
kata kata Nur adalah sebab aku mampu telan segala derita,
aku tak perlu ayat lebih manis dari gula,
aku tak perlu ayat lebih masam dari cuka,
aku tak perlukan terlampau banyak cerita,
hanya perlukan Nur wujud di depanku,
disisi dengan penuh setia,
bukan bagaikan tugu tanpa roh dan nyawa.

Nur sayangku,
sudah terlampau banyak aku tanggung seorang diri,
meluahkan bukan sebab ingin meminta simpati,
aku cuma dambakan Nur yang sentiasa berada disisi,
walaupun aku hanya menanti saat menuju mati,
ingin menjadikan Nur pemegang rusuk kiri.
hanya kau Nurul Syuhadahku.


Sunday, December 18, 2011

hari ini

benda baik : hari ini aku masak kan kau makan tengahari,berselera kau makan masakan air tangan aku,seronok aku tgk kau makan.Yang paling penting,kau habiskan semuanya walaupun kau cakap dah kenyang. *kiss hugs*

benda buruk : Kau diam secara tiba tiba tanpa apa apa respon untuk aku.Kenapa kau buat camgini kat aku.Tolong lah jangan perlakukan aku sebegini.Hati aku tak tenang bila kau diam membisu macam tu je.Aku risau lah ! hmmm.


hujan rindu sejuk

kat luar hujan,
aku tersedar dari tidur sebab sejuk,
aku meraba cari bantal busuk kau,
aku peluk bantal tu sambil teringat pada kau,
mengbayangkan kau dapat menghangatkan badan aku,
aku rindu,
aku rindu kau setengah mati sayang.

:"(




Saturday, December 17, 2011

enjoy a little thing

seronok dapat jumpa kau,
walaupun sekejap tapi terluah rindu aku,
terima kasih cinta,
terima kasih kerana masih yakin dgnku.