nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)

Monday, October 31, 2011

counting for my angel !

25 days left
-love never give up

love

sometimes things just happen,
cant avoid from deal with it,
every relation have a risk,
just try and never give up,
i'll never giving up for you,
and i hope you do the same,
i love you.
truth from deep inside...

Friday, October 28, 2011

tip tip kebahagian bersama dr shahrul kamsah :D

1. Cari masa berkomunikasi, berbual atau bergurau senda.
2. Cari kebaikan dan pembaikan diri daripada setiap pertengkaran.
3. Menghormati had, sempadan atau hal peribadi pasangan.
4. Menilai diri daripada perspektif pasangan.
5. Berfikiran terbuka - boleh tegur menegur.
6. Berani mengambil risiko emosi - tegur/perubahan/berpisah sementara.
7. Menilai dan memberi keutamaan dalam kehidupan.
8. Tolak-ansur.
9. Menghormati dan mengambil kira ‘gerak batin’ (intuition) perempuan.
10. Tidak mengejar kebendaan semata-mata.
11. Sedar bahawa perselisihan kadangkala tidak boleh dielakkan.
12. Mengubah diri untuk merangsang perubahan pada pasangan.
13. Sanggup berkorban buat pasangan.
14. Menghormati pasangan.
15. Berasa amat beruntung (dan nyatakan) mendapat pasangan yang ada.
16. Perhubungan seksual yang sihat dan diredai.
17. Menghormati perbezaan dalam diri pasangan.
18. Sentiasa bermaafan sebelum tidur.
19. Sentiasa bersangka baik terhadap masa depan.
20. Meletakkan hak kepada pasangan.
21. Tidak menjadi hamba kepada pasangan.
22. Berubah secara kecil-kecilan untuk meningkatkan kebahagiaan.
23. Mengawal marah. Buat perjanjian.
24. Mencari penyelesaian dalam situasi ‘menang-menang’.
25. Muhasabah hubungan untuk mencari punca masalah.
26. Menghormati sifat semula jadi pasangan.
27. Memahami peranan ‘pasangan’.
28. Hubungan perasaan sesama pasangan.
29. Jangan simpan ketidakpuasan, sedih, marah atau benci dalam hati.
30. Bentuk kod kasih sayang dan anda berdua saja yang tahu.
31. Sengaja merancang untuk membaiki hubungan suami isteri.
32. Tujuh kali puji dan satu teguran.
33. Sebut ‘I love you’ sepanjang masa.
34. Banyakkan bergurau dan bermesra.
35. Sentiasa berterus terang.
36. Beri masa untuk perubahan berlaku - sabar.
37. Elakkan berdebat untuk mencari kebenaran.
38. Elakkan salah pasangan.
39. Cari titik pertemuan.
40. Selesaikan masalah hari ini pada hari ini juga.
41. Lebih banyak memberi daripada menerima.

Thursday, October 27, 2011

ombak rindu

mintak maaf kalau cara aku salah,
takde niat nak menyakitkan hati kau,
aku mintak maaf,
takpe,aku mengalah demi hubungan ni,
demi kau,
sabar tu separuh drpd iman kn?
no matter what,
i love you for rest of my life.



hatiku milikmu

disisimu aku terdiam seribu bahasa,
dihatiku bergetar sejuta rasa,

:)


Thursday, October 6, 2011

when i see your face

jangan berselindung atas nama bahagia,
sebab tidak kekal bila berpura-pura,
lari lah,lari sejauh yang boleh,
pendam lah,selama yang boleh,
semua tu tak akan bagi kita kebahagiaan,
jujur lah,luah lah,
segalanya..
lepaskan apa segala yang kau rasa,
aku sentiasa bersama kau,
sehingga akhirnya..


pantang

jangan cuba tipu aku,
tak kira apa pun alasan,
jangan tipu aku,
aku tak suka.


issues of trust and confidence

da nasib,terima jelah wahai shahrul..