nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)

Sunday, October 31, 2010

bruno mars - grenade

Easy come easy go that's just how you live
Oh take take take it all but you never give
Should've known you was trouble from the first kiss
Had your eyes wide open
Why were they open?

Gave you all I had and you tossed it in the trash
You tossed it in the trash you did
To give me all your love is all I ever asked
cause what you don't understand
Is I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on the blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya
See I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes I would die for ya baby, but you won't do the same..

Black, black, black and blue beat me till I'm am numb
Tell the devil I said hey when you get back to where you're from
Bad women bad women that's just what you are yeah
You smile in my face then rip the breaks out my car

If my body was on fire
Oh you would watch me burn down in flames
You said you loved me you're a liar
Cause you never ever ever did baby..

Cause I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on the blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya
Oh babe I would go through all this pain yeah
Take a bullet straight through my brain
Yes I would die for ya baby, but you won't do the same..

Friday, October 29, 2010

Thursday, October 28, 2010

nasi ayam keramat boxer


hari ni special sikit
dinner for tonight is nasi ayam
pukul 9 baru start masak..lambat kn?haha
sbb tukang msk pegi meronggeng
tu pasal lahh lambat..
masak punye masak kol 10 lebih baru makan
aku tolong jgk dorg masak
tolong tgk jelahh..haha
memg takde talent langsung nk masak..
ayam dia terBAIK beb..serious
sedap mcm letak dadah..haha
makan sampai rasa mcm nk masak lagi
sbb tak cukup..hee
so,today i've learn something..
"how to fried a chicken"..HAHA
rupenye senang je nk goreng ayam
aku ingt susah la nk goreng..haihh -.-"
lepas ni da bole lahh masak sendiri..HAHA(berangan)
so,sape2 nk resepi ayam yg sedap ni..
just tell me okay !
meh sini chef tengku ajarkan.. :) wink2!! HAHA
nk thu tak salah satu petua masak ayam ni?
naked..HAHA
kiteorg duda2 hot ni kalo masak pkai boxer je..haha
so,you guys try lahh okay?
bagi yg perempuan,tak pyh naked..
kang jiran sebelah ramai beratur kt tingkap tu kang..haha
okay,thats all..


p/s :jgn anggap lelaki2 duda ni tak reti masak tauu.. :)

Monday, October 25, 2010

poet

ke kiri ku buntu
ke hutan ku hilang
ke timur ku kosong
aku terus bosan dan tertekan
seperti waktu yang terus saja meninggalkan aku
dalam ke dasar kerak bumi yg belum diterokai
warnaku rindu
jiwaku biru
menunggu cintaku ibarat sang buta yg melihat syurga
umpama lampu yg berbunyi hitam
lalu menunggu aku terus
kini malam tiba lagi kerana meninggalkan cahaya matahari
dibebankan dengan bunyi rintisan hujan
seperti mahu saja aku mengejar
gunung yang besar tidak terdakap
seperti itu jugalah rindu aku padanya
kini harus aku terus menunggu
atau hilang saja aku di lautan luas....

lebih daripada suka tapi hampir kepada sayang..

written by : thesahaja

Saturday, October 23, 2010

thing happen,
you just walked away,
just put a hammer to this wall,
try to act normally,
just cant cry all over again,
just move along with the swan,
just gone...

p/s : n'sync : gone
semenjak dua menjak ni taksub pulak ngn akim
maybe sbb tgk cerita inilah cinta wall's
hahaha
serius best,try lahh tgk..
video klip official song utk citer ni inilah cinta
serius kelakar v.klip tu..haha
aku kalau berdiri sebelah akim
da mcm adek beradik da.. xD
HAHAHA..
lagu kegemaran : akim - inilah cinta
:)

Monday, October 18, 2010

best things happen sometimes..
thanks kpd kawan2..
:)

Sunday, October 10, 2010

adam dan hawa

selalunya sang adam terlalu mengagungkan sang hawa
tapi pernahkah sang hawa berbuat sedemikian terhadap sang adam?
sang adam berusaha untuk membuat dirinya yg pertama pada diri sang hawa
tetapi sang hawa tidak sedikit pn menghiraukan sang adam
memang seperti inikah lumrah kehidupan bagi sang adam dan hawa
sampai bilakah sang adam perlu mengejar sang hawa?
perlukah sang hawa menjadi begitu ego terhadap sang adam?
sampai bila perlu menjadi seperti itu
apabila sang adam sudah berputus asa baru sang hawa menghargai sang adam
perlukah sang hawa melakukan semua itu
mungkin sudah terlambat bagi sang hawa untuk melakukan semua itu
sang adam telah menghilangkan diri dari sang hawa
membawa hati yang lara...

berlaku adil lahh dalam kehidupan ini..
:)

Friday, October 1, 2010

perjalanan yang diingati

cerita ini mengisahkan seorang lelaki bernama asyraff..asyraff seorg lelaki yang sukakan berfoya2 dan melakukan kerja2yg tidak berfaedah..asyraff juga suka membuli pelajar lain dan juga gurunya..pada suatu hari asyraff dipanggil oleh pengetua kerana asyik menimbul masalah kepada org lain..pengetua memutuskan keputusan menyuruh asyraff melibatkan diri dalam teater..asyraff tiada pilihan lain kecuali melibatkan diri dalam teater tersebut..pegetua memberikan pilihan kepada asyraff utk melibatkan dalam teater atau akan di buang kolej..teater tersebut berlangsung 3 minggu lagi..dan asyraff diminta utk menghadiri latihan teater tersebut..pada hari pertama hari latihan tersebut asyraff terserempak dengan seorg perempuan yg pernah dia kenali dulu..perempuan tersebut bernama mia..mereka pernah bersekolah rendah bersama2 pada tahun 2001..hari demi hari asyraff memaksa diri nya untuk pergi ke latihan teater itu..dia juga terpaksa mengingat skrip yg panjang berjela utk teater tersebut..sampai satu tahap asyraff tidak bole menghafal skrip tersebut dan meminta pertolongan mia utk berlatih bersama2..mia seorg yg lemah lembut dan penyabar..walaupun mia thu asyraff seorang yg degil dan keras kepala tapi mia menganggap asyraff merupakan seorang lelaki yg baik dan bertanggungjawab..pada suatu hari mia mengajak asyraff utk berlatih bersama2 di rumah mia..hari demi hari mereka berlatih bersama dan meluangkn masa bersama..sampai satu tahap mereka jatuh cinta tanpa disedari..aauuww...HAHA..teater yg dilakonkn oleh asyraff dan mia diberi pujian oleh semua org..pengetua memberikan ucapan tahniah kepada asyraff kerana dapat mengubah dirinya..mia begitu bangga dengan asyraff..satu hari ketika mereka sedang berjalan2 bersama,tiba mia menitiskan airmata..asyraff bertanyakan kepada mia mengapa menangis dan mia berkata 'kite tidak sepatutnya jatuh cinta kerana asyraff akan menyesal kerana menyayangi mia'..asyyraff terpinga2 melihat mia lari meninggalkn dia keseorangan..keesokan harinya asyraff dtg ke rumah mia tetapi mia enggan keluar..bapa mia menasihatkn asyraff agar banyak bersabar..hampir dua minggu mia mengelakkn diri dari asyraff..sampai satu tahap mia tidak tahan kerana terlalu rindaukan asyraff,mia pergi berjumpa asyraff..'kenapa mia buat asyraff macam ni,apa salah ashraff pada mia'..'asyraff tidak melakukan apa2 kesalahan tapi mia..mia hidup dah tak lama hidup da asyraff'..'nape mia cakap mcmtu??..asyraff sygkn mia lahh..'mia saket asyraff,mia ada barah otak..mia da tak lama hidup kt dunia ni..doktor ckp mia ade masa 3 bulan lagi untuk hidup kt dunia ni..apabila mia berkata seperti itu,tidak dapat digambarkan perasaan asyraff ketika itu,pecah hatinya...asyraff memeluk erat mia..selepas kejadian itu asyraff hanya menghabiskan masa bersama mia..every single second he spend his time with her..'mia,kita kahwin nk?'...'asyraff serius ke ni?jgn la main2..'asyraff serius ni sygg..asyraff nk mia jadi suri di hati asyraff'...mia menitiskan air mata sambil memeluk asyraff dengan erat..ibubapa asyraff setuju utk mengahwinkn asyraff dan mia..mereka meraikan perkahwinan mereka dengan sungguh meriah sekali..selepas meraka diijab kabulkn asyraff membawa mia pergi berbulan madu..they had a perfect honeymoon together..tuhan itu maha adil..mia pergi kepada-Nya tidak lama kemudian..asyraff menerima pemergian mia dengan tenang..asyraff menyayangi mia dari segalanya..pemergian mia membuat kan asyraff nekad utk memajukan diri..hadirnya mia dalam hidup asyraff betul2 memberi impak yg besar.hampir 3 tahun pemergian mia dan sekarang asyraff sudah menjadi seorg doktor pakar..bayangan mia selalu hadir di dalam diri asyraff.............. 'the end'

by ; theSAHAJA :)
based on true story...wink2!!