nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)

Friday, June 8, 2012

aku tersentak bila membacanya, gugur jantung ni, luruh hati ni, sejujurnya.

Wednesday, February 15, 2012

wahai sang puteriku

Hilang kekasih,
Ada yang yang tinggal,
Pemuja kesepian,
Yang melayani,
Puisi cinta buat sang puteri,

Kerana dirimu dunia ku terlepas,
kerana kau ku bernafas,
Kerana tanpamu semangat jadi tewas,
kerana kau yang teratas..

you're my everything
:')








Tuesday, February 14, 2012

love silently but strongly.
want you to know exactly.


Monday, February 13, 2012

wordless monday






soal hati

aku rindu kau tapi aku tak boleh nak meluahkan,
aku sayang kau tapi aku tak boleh nak curahkan,
aku cinta kau tapi aku tak boleh nak tunjukkan,
terus menerus menyekat perasaan sendiri,
melemparkan senyuman tetapi didalam hati ?
melontarkan kata kata tetapi di dalam hati ?
aku hanya mahu mencintai kau dan dicintai oleh kau.
tetapi mungkinkah aku hanya mengejar bayang2 sahaja ?
hatiku sendiri berpegang kuat pada cinta kau,
mungkin kerana kau yang terakhir baginya.
peluang ?
lebih dari segala yang aku harapkan,
mungkin aku dapat menebus segala kesilapanku ?
hanya Allah swt dan hatimu sendiri yang tahu.
aku setia menunggu,
aku pencintamu,
hingga nafas terakhirku.

:')

Friday, February 10, 2012

could you understand that ?

Dia hanya mahukan perhatikan daripada kamu,
sebab itu dia suka bila kamu beri lebih perhatian pada dia,
walaupun ada masa kamu langsung tidak endahkan dia,
dia masih mencintai kamu dan kamulah cinta hati dia,
dia harap kamu menghargai diri dia dan cinta dia terhadap kamu.

ku takkan bisa menjadi lebih dari apa yang terdaya,
namunku tetap berjanji akan masih mmencuba,
untuk memujuk hatimu mencintai aku,
kerna semua yang ada hanyalah untukmu....


Thursday, February 9, 2012

happy birthday love.

selamat hari lahir sayang,
semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki,
you're my everything,
always be the best for you,
may Allah bless you sayang,
i love you with my full of my heart,
my cutest princess in the world.
:')


Wednesday, February 8, 2012

hadahuyS luruN

Hold me tighter, kiss me longer, love me harder & i'll be yours forever.
i love you so much !
:')


things getting better day by day.
alhamdulillah.
Syukur.

:')


Sunday, February 5, 2012

heartless

ada perkara aku nak bgthu,
tapi ada je halangan,
takpe lah,
ada masa nanti,
aku akan bgthu juga,
maafkan aku sebab aku baru sedar.
maafkan aku.
aku tak cukup sempurna.



Saturday, February 4, 2012

heartbreak


dont worry,
my heart got spare
.
:'(


pagi yang dicemari perasaan sedih

Baru aku tahu nikmat pendam,
Biar tuhan je jadi peneman aku bila aku menahan kesedihan yang aku rasa.
Peritnya,
Ya Allah,tabahkanlah hatiku ini,
Kuatkanlah semangatku,
Sembunyikanlah kesedihanku dari pandangan org lain,
Aku lemah tanpa-Mu Ya Allah.

:')


Wednesday, February 1, 2012

untukmu N,pemegang rusuk kiriku.

Padamu yang Allah pilihkan untukku..
Ketahuilah, aku hanya lelaki biasa dengan begitu banyak kekurangan dalam diriku,
Aku bukanlah lelaki sempurna, seperti yang mungkin kau harapkan..
Maka, ketika Dia memilihmu untukku,
Maka waktu itu, Dia ingin menyempurnakan kekuranganku dengan keberadaanmu.
Dan aku tahu, Kau pun bukanlah wanita yang sempurna..
Dan ku berharap ketidaksempurnaanku mampu menyempurnakan dirimu..
Kerana kelak kita akan bersatu..
Aibmu adalah aibku, dan indahmu adalah indahku,
Kau dan aku akan menjadi ‘satu’.
insyaAllah.

Tuesday, January 31, 2012

note.

You may not be his first,his last or his only.He loved before he may love again.But if he loves you now,what else matters?he not perfect,you aren't either,and both of you may never be perfect together but if he can make you laugh,cause you think twice, and admit to being human and making mistake,hold onto him and give him the most you can.He may not be thinking about you every second of the day but he will give you a part of him that he knows you can break his heart.So don't hurt him,dont change him,dont analyze and dont expect more than he can give.Smile when he makes you happy,let him know when he makes you mad,and miss him when he not around..

i'll always love you till my last breath..
dedicated to : N.S. love

Monday, January 30, 2012

aku tahu apa dalam hati kau,
aku tetap ada untuk kau,
tak pernah bosan menunggu,
terima kasih cinta.



Wednesday, January 25, 2012

1T 2B


genap setahun dua bulan
i love you so much
until my last breath

*kiss hugs*



Thursday, January 19, 2012

Wednesday, January 18, 2012

rindu part 3

I miss our long talks, your smell, your smile, your laugh, your kisses, your hugs.. I wish I could have them back.
seriously i miss everything about you.hmm



Tuesday, January 17, 2012

Monday, January 16, 2012

Sunday, January 15, 2012

hampir lupa

aku happy semalam,
dah lama aku tak rasa happy macam semalam,
thank you sebab refresh kan aku,
aku hampir lupa camne rasa happy.
:')



kepada-Nya yang Esa

Ya Allah,
aku mohon kekuatan dari-Mu,
aku rebah mengharungi dugaan-Mu Ya Allah,
jangan lah Kau bawa dia pergi dariku,
dia permata hatiku Ya Allah,
aku merayu untuk keizinan-Mu Ya Allah,
kembalikanlah dia kepadaku,
aku mohon Ya Allah,
berikan aku petunjuk dari-Mu,
aku pasrah dgn ketentuan-Mu.
makbulkanlah doa hamba-Mu yang hina ini.




Saturday, January 14, 2012

dari hati yang rapuh

maafkanlah bila hati ini tak sempurna mencintaimu,
dalam dadaku harap hanya dirimu yang bertakhta,

cinta ini hanya untukmu.

*detik waktu terus berlalu,
semuanya ketentuan dari-Nya.



Friday, January 13, 2012

mimpi ?

malam tadi aku mimpi kau,
aku terjumpa diari kau,
kau tulis dalam diari kau,
kau sayangkan aku,
kau rasa serba salah sebab buat aku macam ni,
kau tulis aku bersungguh berusaha utk kau,
kau terharu dgn semua yang aku buat,
kau tulis aku semakin romantik, -.-"
kau cakap dulu aku tak macam ni tapi sekarang dah nampak semuanya,
kau tulis lagi aku terlalu sayangkan kau,
kau pun sayangkan aku,
keadaan ? tuhan je yang tahu.
lepas habis je baca diari kau,
air mata menitik tapi aku sendiri tak tahu apa perasaan aku masa tu,
nak sedih atau gembira,hmm.
terus tersentak dari tidur.

#the truth is im deeply love you,
never gonna be replaced,
i love you until my last breath.







Thursday, January 12, 2012

Wednesday, January 11, 2012

saya selalu ada dalam hati awk kan ? :')

Anywhere you are, I am near,
Anywhere you go, I'll be there,
And I'm gonna be here forever more,
Every single promise I keep,
Cuz what kind of guy would I be,
If I was to leave when you need me most,

I'm forever keeping my angel close
. :'(



the song still remain the same


.sometimes pictures can describe everything.







Tuesday, January 10, 2012

memories and shadow

hidup hanya bertemankan bayang-bayang dan kenangan.
tak pernah bosan untuk terus menunggu.
insyaAllah,Allah maha adil.



Monday, January 9, 2012

ketentuan masa



Terlerai semua ketentuan masa
Tangisan bernada satu cerita cinta
Menyingkap kembali jendela hidup ini
Yang hanya tergambar satu cinta abadi

Gemersik syahdu suaramu, membelai

Nafasku meronta jiwa , meminjam waktu
Dalam keheningan senja hidup
Kau dan aku

Memang pedih terasa bila kehilangan cinta

Mengapa harus pergi bersama putaran masa
Tapi ternyata masih ada lagi cahaya
Yang bisa menerangi gelita dunia
Pasrahkan saja semua urusan
Kerana cinta menentukan masa



hamba-Nya yang hina

dengan sekelip mata,
terlerai segala ketentuan masa.
Allah swt menyediakan cerita utk setiap hamba-Nya.
Ini cerita hidupku.
setiap dugaan dan halangan Dia turunkan padaku,membuatkan aku terasa aku terlampau byk dosa yang telah aku lakukan.
Dia sedang mengingatkanku.
Aku pula sedang melakukan sebaik mungkin utk berubah.
Demi tuhanku,agamaku,diriku dan kebahagiaan bersama kamu.






sick !

selsema,pening kepala..
hmm,tak boleh tidur.
i need you..
:'(



Sunday, January 8, 2012

awk pelangi saya :')




kadangkala Allah hilangkan sebentar matahari,
kemudian Dia datangkan guruh dgn kilat,
puas kita menangis,
rupa rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yg indah.




Saturday, January 7, 2012

comel

tinggi tinggi gunung kinabalu,
tinggi lagi sayang sama kamu,
biru biru hujung kinabalu,
tengok dari jauh hati saya rindu.


sayang,comel tak lagu ni ?heee
:')

i love you so much !



Friday, January 6, 2012

rather die just for you






when i text you , it means i miss you .
when i don't text you , it means i'm waiting for you to miss me.
kiss hugs !one and only.


Thursday, January 5, 2012

faith

its like a wind,
you can't see it,
but you feel it.

Terima kasih kepada Allah swt kerana memberi nikmat rasa cinta agung.Tidak pernah aku rasakan perasaan seperti ini.Terima kasih juga kerana memberikan rasa cinta,kasih dan sayang yang tidak pernah aku alami sebelum ini.Walaupun sementara,rasa cinta ini kekal abadi sehingga jannah.InsyaAllah,rasa nikmat itu akan kembali bila tibanya masa.Nur,Allah swt pisahkan kita dengan bersebab.Saya berharap sangat saya nampak hikmah dengan apa segala yang terjadi.Hanya pesan dan amanat saya yang tinggal.Anggap lah ini sebagai satu dugaan dari-Nya untuk menjadikan kita manusia yang lebih baik.Saya bukan hendak melawan takdir atau kehendak-Nya,mungkin Allah swt hanya mahu menguji saya sebagai hamba-Nya.Ingatlah bahawa saya ada untuk Nur,sentiasa..

'apa pun yang terjadi,ku kan selalu ada untukmu.Walaupunku hanya memerhatikanmu dari jauh.Walaupunku tak kepunyaanmu.Ku tahu dalamnya cintamu,namun aku tak berdaya untuk membalasnya.Ku hanya boleh memerhatikan gerak gerimu dari jauh.Tapi aku tak pernah lupa rasa rinduku padamu...SELAMAT ULANGTAHUN HATIKU !'
received : 25.11.2011, 12.37 a.m

*i love you until my last breath.



Wednesday, January 4, 2012

silent means coma

you lefted every single thing just like that,
why ?
because you can't see me,
standing just in front of you,
and you pull the trigger,
killed me with your love's bullet,
and right now ?
im not live and im not dead,
coma struggling with my heart,
please heal me my dear.
please
.





:')


Tuesday, January 3, 2012

dari hati

entah kenapa terlalu sukar untuk aku mendapatkan apa yang aku inginkan ?terasa diri ini seperti tidak layak untuk disayangi atau dicintai oleh orang lain.Ataupun aku yang tidak layak untuk memiliki kau yang terlalu sempurna di mataku ?.Aku telah lakukan yang terbaik utk hubungan ini.Aku juga seperti insan lain yang selalu melakukan kesilapan,tetapi mengapa aku harus dihukum sebegini rupa ?beribu persoalan yang timbul,menantikan jawapan yang sentiasa tersembunyi.Aku ingin kau tahu,ingin kau faham apa perasaan yang aku rasakan.Cukuplah dengan kau jaga apa yang telah aku amanatkan untuk kau.Hati aku,perasaan aku,niat aku hanya untuk memiliki diri kau seorang.Ingin menjadikan kau isteri yang sah bagiku.Tetapi Allah swt telah turunkan dugaan yang terbesar dalam hidup aku.Mungkin ingin menguji ketabahan dan keimanan diriku.Satu demi satu dugaan mendatang,bergoncang hatiku mengharungi sakit perit ini.Penyeksaan yang ditanggung seorang diri.Aku hanya mahukan kebahagiaan bersama kau,menjalani kehidupan yg sederhana bersama kau,menghabiskan waktu bersama kau,sehingga nafas terakhirku.Aku terlalu sayangkan kau,aku tak sanggup kehilangan kau dalam hidupku kerana kau adalah cinta terakhirku.Semoga kau nampak cintaku terhadap diri kau.Setiap solatku aku selitkan doamu,doaku dan doa kita demi kebahagian bersama.Aku hanya menjunjung harapan dengan hati yang berderai menunggu tibanya cinta hatiku kembali,mungkin memakan masa yang lama tetapi kerinduanku terhadap dirimu mengajar aku erti kesabaran.Aku hanya merancang tetapi Allah swt yang tentukan.Dia pemberi segala nikmat,hanya kepada-Nya aku memohon.

#mencintai lebih dari menyayangi


Monday, January 2, 2012

nak hidup susah,nak mati pun susah

tolong fahami perasaan aku,
tolong hargai segalanya yang telah aku lakukan,
tolong hargai diri ini.

#lovingmorethanbeloved



pengalaman

Aku pernah belajar melupakan org yg telah melupakan aku,
Aku berjaya belajar memaafkan semua yg menyakiti diriku,
Aku cuba belajar menjadi yg terbaik untuk orang yg aku sayang,
Tetapi sesuatu yg tidak boleh aku pelajari iaitu,
'harus belajar tersenyum disaat orang yg aku sayangi menyayangi orang lain'



*mencintai lebih dari menyayangi




Sunday, January 1, 2012

untitled new year

Tuhan tolong lembutkan hati dia,
untuk terimaku semula,
aku terlalu sayangkan dia.