nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

lipas durjana

ni cerita bulan lepas
tapi baru sekarang aku update
masa tu tgh kemas office
maklum lah dpt bilik baru..aauuww :)
tgh kemas2 ni,lipas lalu kat kaki aku
da mcm org gile aku terlompat2
(sambil menjerit) -.-"
sume org pandang kat aku
aku cover lah,aku act cool je
padahal aku paling geli ngn lipas
makhluk paling durjana kt muka bumi ni
yg tak bole blah
bos aku sendiri mcm nk mamps gelakkn aku
kurg ajau le dia
mentang2 lah aku camgini
tapi aku tak kesah sbb aku cool beb.. HAHA !
tapi serius ohh aku benci lipas
kalo katak or cicak aku tak geli sgt
tapi lipas aku tak bole blah
so,korg pn patut geli jgk ngn lipas
dia tak comel mcm kucing :)
aku suka kucing HAHA(gedik)

No comments:

Post a Comment