nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 25, 2011

perfecionist



ingat lagi tak gambar ni,
mesti kau ingat kan,
aku tunjuk kat kau mase aku skype ngn kau kt office aku,
happy aku mase tu,
kau pun happy mase tu,
terima kasih sebab kau hargai diri aku yang serba serbi kurang,
aku thu aku bukannya handsome jika nak disepadankan dgn kau yg cukup perfect dimata aku,
tak kaya yang mampu memberikan kau kemewahan,
aku cuma ada kasih sayang yg aku curahkan pada kau,
itu je benda yang aku ada,
tolong la hargai kasih sayang aku yg tak seberapa,
for god sake,aku sedih yg teramat sedih sangat,
tak bole nak terangkan dgn kata2,
aku cuba utk tenangkan hati aku,
tenangkan jiwa aku,
tapi every single time aku ingatkan kau,
even tgh tido aku masih ingatkn kau,
keputusan kau mengubah seluruh hidup aku,
aku tunggu kau dgn penuh kesabaran.

No comments:

Post a Comment