nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 13, 2012

soal hati

aku rindu kau tapi aku tak boleh nak meluahkan,
aku sayang kau tapi aku tak boleh nak curahkan,
aku cinta kau tapi aku tak boleh nak tunjukkan,
terus menerus menyekat perasaan sendiri,
melemparkan senyuman tetapi didalam hati ?
melontarkan kata kata tetapi di dalam hati ?
aku hanya mahu mencintai kau dan dicintai oleh kau.
tetapi mungkinkah aku hanya mengejar bayang2 sahaja ?
hatiku sendiri berpegang kuat pada cinta kau,
mungkin kerana kau yang terakhir baginya.
peluang ?
lebih dari segala yang aku harapkan,
mungkin aku dapat menebus segala kesilapanku ?
hanya Allah swt dan hatimu sendiri yang tahu.
aku setia menunggu,
aku pencintamu,
hingga nafas terakhirku.

:')

No comments:

Post a Comment