nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 8, 2010

arini teman serumah aku blek dri kelantan
bru je brape hari at sne,da jd set2 awe..(hahaha)
gile ah die...jd baek dok sne..haha
da pandai da skang ceramahkn org...
tp aku xdpt nk lepak lame2 ngn die sbb aku keje..
da fkr x nk dtg keje da td tp kene keje gak..duet je skang ni..
(yg sbnrnye aku nk g keje sbb nk jmpe sygs aku skali)hee

haa.de satu bnde lg..
babi pnye anak haram..xpuas hati,ckp depan la..
xpayah la nk psycho2..son of a bitch!
nsb baek ade yg wat hati sejuk blek..
xpe2,aku tgu lg skali ko wat aku camtu..memg pecah muke ko...
baran2...huh

sorg2 dak uma aku nk blah..
bile la aku nk smbung study blek...mcm mls je..
dorg sume da g smbung blaja..
aku plak sebok mengejar duet..
xde duet xbole hidup,so kene la camni..
keje dan terus keje...(smpai lebam)

allrite,nothing to say..done
bye guys..
sumpah aku syg ko..ilysm

No comments:

Post a Comment