nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 22, 2010

dari semua yg aku jalani bersamamu,
ku ingin engkau jadi milikku,
tanpa dirimu,
ku hanya manusia tanpa cinta,
dan hanya dirimu yang bisa,
membawa syurga dalam hatiku...

ku ingin engkau menjadi milikku,
aku akan mencintaimu menjagamu
selama hidupku dan aku kan berjanji,
hanya kau la yang ku sayangi,
ku akan setia disini,
menemani......


selingkuh aku,
bergetar tangan sendiri cinta,
yang berhiaskan bunga asmara,
dan membuat ku tak kuasa,
ku ingin engkau menjadi milikku,
aku akan mencintaimu menjagamu,
selama hidupku dan aku kan berjanji,
ku akan setia disini,
menemani...

di setiap akhirnya aku,
tersimpan dihatinya cinta,
dengan hadirmu terindah bagiku...

its always all about you....
nothing else matter..
only you...
fullstop..
iloveyousomuch...=(

No comments:

Post a Comment