nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

pure love

ke kiri ku buntu
ke hutan ku hilang
ke timur ku kosong
aku terus bosan dan tertekan
seperti waktu yang terus saja meninggalkan aku
dalam ke dasar kerak bumi yg belum diterokai
warnaku rindu
jiwaku biru
menunggu cintaku ibarat sang buta yg melihat syurga
umpama lampu yg berbunyi hitam
lalu menunggu aku terus
kini malam tiba lagi kerana meninggalkan cahaya matahari
dibebankan dengan bunyi rintisan hujan
seperti mahu saja aku mengejar
gunung yang besar tidak terdakap
seperti itu jugalah rindu aku padanya
kini harus aku terus menunggu
atau hilang saja aku di lautan luas....

lebih sayang dari yg menyayangi..

written by : thesahaja


No comments:

Post a Comment