nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

sabar tu bagus untuk awet muda

semenjak dua menjak ni
masing2 buat hal
semua nak tunjuk kepala masing2
aku tak faham
mesti ke buat camtu
nak kate budak2,semua da tua nk mati
tapi masih lagi tidak bole berfikir dengan matang
menunjukkn keras kepala itu bole menyebabkan org lain membenci kita
aku cuba untuk mengalah dengan sifat keras kepala org di sekeliling aku
tetapi aku seperti tidak boleh terima lagi
apa sahaja keadaan,aku harus mengalah dengan meraka
sampai bila aku kena mengalah
masing2 aku kena jaga hati
bak kata org2 tua,tarik rambut dalam tepung
tak nak rambut putus,tak nak tepung terabur..haihh
mcm mane yg perlu aku lakukan?
bak mai habak kat cek..hee
nak or tak nak,tetap aku hadap hari2
masing2 da beras,bukan padi lagi..haha
so,aku harapkn tuhan tu bukakn laa hati dgn kepala otak masing2..
aku manusia biasa,mungkin kdg2 aku buat silap..


1 comment: