nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 5, 2012

faith

its like a wind,
you can't see it,
but you feel it.

Terima kasih kepada Allah swt kerana memberi nikmat rasa cinta agung.Tidak pernah aku rasakan perasaan seperti ini.Terima kasih juga kerana memberikan rasa cinta,kasih dan sayang yang tidak pernah aku alami sebelum ini.Walaupun sementara,rasa cinta ini kekal abadi sehingga jannah.InsyaAllah,rasa nikmat itu akan kembali bila tibanya masa.Nur,Allah swt pisahkan kita dengan bersebab.Saya berharap sangat saya nampak hikmah dengan apa segala yang terjadi.Hanya pesan dan amanat saya yang tinggal.Anggap lah ini sebagai satu dugaan dari-Nya untuk menjadikan kita manusia yang lebih baik.Saya bukan hendak melawan takdir atau kehendak-Nya,mungkin Allah swt hanya mahu menguji saya sebagai hamba-Nya.Ingatlah bahawa saya ada untuk Nur,sentiasa..

'apa pun yang terjadi,ku kan selalu ada untukmu.Walaupunku hanya memerhatikanmu dari jauh.Walaupunku tak kepunyaanmu.Ku tahu dalamnya cintamu,namun aku tak berdaya untuk membalasnya.Ku hanya boleh memerhatikan gerak gerimu dari jauh.Tapi aku tak pernah lupa rasa rinduku padamu...SELAMAT ULANGTAHUN HATIKU !'
received : 25.11.2011, 12.37 a.m

*i love you until my last breath.



No comments:

Post a Comment