nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)

Friday, January 13, 2012

mimpi ?

malam tadi aku mimpi kau,
aku terjumpa diari kau,
kau tulis dalam diari kau,
kau sayangkan aku,
kau rasa serba salah sebab buat aku macam ni,
kau tulis aku bersungguh berusaha utk kau,
kau terharu dgn semua yang aku buat,
kau tulis aku semakin romantik, -.-"
kau cakap dulu aku tak macam ni tapi sekarang dah nampak semuanya,
kau tulis lagi aku terlalu sayangkan kau,
kau pun sayangkan aku,
keadaan ? tuhan je yang tahu.
lepas habis je baca diari kau,
air mata menitik tapi aku sendiri tak tahu apa perasaan aku masa tu,
nak sedih atau gembira,hmm.
terus tersentak dari tidur.

#the truth is im deeply love you,
never gonna be replaced,
i love you until my last breath.







No comments:

Post a Comment