nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 1, 2010

bai..
aku ngn kau x same..
aku pipit,kau helang..
sampai mati aku xkan same taraf ngn kau..
setinggi2 mane pn kau terbang,lame2 kau turun ke bwh jgk..
and serendah2 aku terbang,x semestinye lg rendah aku terbang dari kau..
kau da ambik ape yg aku telah pegang..
kau ambik ngn cara yg tak beradab..
amat2 halus kau buat..
tolong lah..
please respect other person la bro..
walaupun kau tak sedar kau da langgar wayar aku..
selagi aku bole tahan aku tahan..
even kau kacau aku dari hujung dunia sane..
bro,dunia ni bulat..
ingat sikit..jgn ingt kau lg 'tua' dari aku kau bole wat sesuke hati kau..
aku harap kau bace ape yg aku tulis ni..
sape mkn cili die rase pedas le..
aku tak nak gaduh ngn kau..
kau ade otak,kau fkr sndiri..
aku akan cari kau..
bila kau da ade kat tanah melayu nnt..
aku akan cari..
lebih kau dari aku cume satu..
dunia kau..tu sahaje..
yang lain sume same..
so,fkr2 kn ape yg aku ckp..
think before do..
jgn sampai kepala ke utara,badan ke selatan..
jgn tgk luaran tp tgk keseluruhan..
selagi aku hidup,dunia kau xkn kemana..
salam...

No comments:

Post a Comment