nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

feel close to you

Saya suka awak.
Saya cinta awak.
Saya rindu awak.
Saya ingin memiliki awak.
Saya tidak perlukan berjuta alasan untuk mencintai awak.
Kehadiran awak dalam hidup saya sudah memadamkan segala alasan yang saya boleh cipta demi cinta awak.
Mungkin kadangkala saya bersikap sambil lewa,lalai,dingin ibarat musim salju.
Tetapi awak tetap manusia yang saya tunggu setiap hari dan bukannya secara rawak.
Awak manusia yang saya ingati bukan setakat dalam pemikiran.
Tetapi dalam setiap doa yang saya panjatkan pada Maha Esa.
Awak mungkin ketawa bila menyedari semua ini,
Tetapi ini sesungguhnya bukan fantasi.
Ini realiti luahan perasaan saya kepada awak.
Harapan,cinta,rindu dan kasih sayang saya tidak akan berubah untuk awak.

Jagalah amanatku sayang,
Jangan pernah lupa,
Saya sentiasa menunggu kepulanganmu,
Kepulangan hari kebahagiaanku.



with purest love,

No comments:

Post a Comment