nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 19, 2011

hidup berteman harapan

aku menunggu sehingga abaikan nyawa,
aku berlari sekuat hati hanya kerana benci air mata,
aku tidur hanya bertemankan sekeping gambar,
aku korbankan perasaan sendiri demi orang yang aku sayang,

Nur sayangku,
pernahkah Nur berhenti seketika?
menoleh padaku sewaktu aku sedang lena?
melihat wajah tenang penyimpan seribu duka?
membelai jauh di dalam hatiku ?
yang bagiku Nur adalah segala,
yang bagiku Nur adalah nyawa.

Nur sayangku,
senyuman Nur adalah sebab kenapa aku terus ketawa,
kata kata Nur adalah sebab aku mampu telan segala derita,
aku tak perlu ayat lebih manis dari gula,
aku tak perlu ayat lebih masam dari cuka,
aku tak perlukan terlampau banyak cerita,
hanya perlukan Nur wujud di depanku,
disisi dengan penuh setia,
bukan bagaikan tugu tanpa roh dan nyawa.

Nur sayangku,
sudah terlampau banyak aku tanggung seorang diri,
meluahkan bukan sebab ingin meminta simpati,
aku cuma dambakan Nur yang sentiasa berada disisi,
walaupun aku hanya menanti saat menuju mati,
ingin menjadikan Nur pemegang rusuk kiri.
hanya kau Nurul Syuhadahku.


No comments:

Post a Comment