nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)

Sunday, December 18, 2011

hari ini

benda baik : hari ini aku masak kan kau makan tengahari,berselera kau makan masakan air tangan aku,seronok aku tgk kau makan.Yang paling penting,kau habiskan semuanya walaupun kau cakap dah kenyang. *kiss hugs*

benda buruk : Kau diam secara tiba tiba tanpa apa apa respon untuk aku.Kenapa kau buat camgini kat aku.Tolong lah jangan perlakukan aku sebegini.Hati aku tak tenang bila kau diam membisu macam tu je.Aku risau lah ! hmmm.


No comments:

Post a Comment