nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 13, 2011

sekeping hati yang penuh dengan harapan

aku pernah berjanji aku tidak mahu lagi bercinta selepas teruk disakiti oleh seseorang.Tapi aku jumpa kau.Kau kembalikan senyumanku, kau kembalikan gelak tawaku, kau buang segala airmata dan kesedihanku.Sejak itu,aku terus terbang mengejar impian,demi masa depan aku dan kau.Walaupun byk halangan yang datang,kau sentiasa disisi aku.Secara tiba tiba,aku tidak boleh terbang.Aku cuba tapi aku jatuh,beratus kali aku cuba,tetap aku jatuh juga.Sebabnya kau sudah patahkan sebelah sayapku.Aku tidak mengerti mengapa aku diberi harapan tetapi akhirnya dikecewakan.

*aku hanya mahu kau
hanya kau seorang.

No comments:

Post a Comment