nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 11, 2011

cinta untuk Nur part 2

aku mula mengenali diri kau,
tetapi masa tu masing2 dengan kebahagian sendiri,
cuma bertegur sapa sahaja jika berjumpa,
sampai satu masa aku putus kebahagian aku,
kau pula mengalami masalah yang sama dgnku,
tidak terfikir langsung tentang diri kau,
kerana aku mahu memberi tumpuan pada hidupku,
kau pula dengan kehidupan kau,
cuma kdg2 kami bersapa2 dalam facebook,
disitu aku bergurau senda dgn kau,
sakat2 kau,
pada mulanya aku takut untuk bercinta kembali,
kerana pengalaman lama mengajar aku,
tetapi hati aku sudah terpaut padanya,
sikit2 aku mengambil tahu tentang kehidupannya,
hampir setahun aku seorang diri,
aku rasa tiba masanya untuk aku meluahkn apa yang aku rasa..

bersambung...


No comments:

Post a Comment