nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)

Thursday, November 10, 2011

you tell me

kenapa aku dilayan sebegini rupa,
kenapa?
aku tanya kenapa?
jangan lah kau seksa aku macam ni,
macam aku ni takde makna kat life kau,
kenapa kau buat aku macam ni?
tolong lah..
aku nak kita bahagia macam dulu,
memang banyak halangan yang tuhan bagi,
jangan lah kau mengalah,
orang lain lagi teruk tentangan yang dorang dapat,
tapi kenapa bole je dorang bahagia,
kenapa kau bru satu halangan datang,
kau terus mengalah,
tolong lah,
aku merayu demi life kau dan aku,
tolong lah...

No comments:

Post a Comment