nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 14, 2011

cinta untuk Nur part 3

bermula pada satu hari sabtu tu,
aku bekerja seperti biasa,
ntah mengapa hatiku ingin bercakap dgn kau,
tergerak hati ingin text kau,
kau ingin balik dan aku menawarkan diri ku menjemput kau,
bila sampai saja di sana,
tergamam melihat kecantikan kau,
sangat ayu,
berbaju kurung merah hati,
aku membawa kau pergi makan,
kerana kau mengatakan kau belum makan lagi,
tersipu2 malu kau ketika makan,
comel aku tengok kau masa tu,
kau makan tanpa memandangku,
aku tahu kau segan masa tu,
selepas makan,aku menghantar kau balik,
ketika itu aku berharap dapat keluar bersama dgn kau lagi,
dari situ lah,
timbul perasaan antara aku dan kau,
semakin hari semakin syg.

bersambung...


No comments:

Post a Comment