nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 22, 2011

cinta untuk Nur part 4

setiap hari kita berhubung,
aku merasakan sesuatu perasaan pelik dihatiku,
mungkin hatiku terbuka semula untuk bercinta?
ya,kau berjaya membuka hatiku,
kau berjaya menawan aku dengan sifat sifat yang kau ada,
temujanji yang pertama,

kelakar masa tu,
masing masing cuba mengawal segalanya,
aku membawa kau tengok movie,
aku rasa sangat happy sebab sebelum ni aku dah lupa bagaimana rasa bercinta,
tetapi hatiku masih ragu ragu,
masih lagi menilai cara kau melayan aku,
lepas habis tengok movie,
kami pergi makan pula,
kau suka makan ayam goreng mcd yang pedas gila tu,
aku tak tahan makan pedas,
tapi kau mengajar aku makan ayam tu,
kau layan aku seperti aku sudah menjadi suamimu yang sah,
membuatkan aku rasa sangat selesa bersama kau,
kau buat hariku rasa bahagia,
senyum tawa kau sangat comel,
sedikit sedikit kau menambat hatiku,
temujanji yang pertama,
tidak pernah aku lupa sampai bila bila.

bersambung....



No comments:

Post a Comment