nama dia kenpachi,tolong bg dia makan ye.. :)

kenpachi comel,bg dia mkn okay :)

Tuesday, November 1, 2011

nak lari jauh2 bole?

2-3 hari ni rasa diri ni down sangat,
semua benda buat aku rasa tak diperlukan,
tak kesah la siapa2 pun,
rasa rendah diri sgt2,
serba serbi kurang,
nak luahkan,takde sape yg bole faham situasi aku,
nak dipendam,meronta2 dalam hati ni,
aku dah hilang arah dlm hidup ni,
macam sia2 semuanya lah,
kawan buat aku macam aku ni batu,
aku tak sama level ngn org tu,
sini bukan tempat aku,
tu hal kawan,
hal dgn kau lain,
semakin hari aku rasa kau makin jauh dari aku,
tak bahagia mcm dulu,
aku rindukan kau yg dulu,
entah lah,aku da cuba sehabis baik,
tak akan mengalah utk kau,
andai kata kau bukan jodoh aku,
tuhan tarik jela nyawa aku,
semua org tak perlukan aku lagi,
lebih baik aku angkat kaki,
sedih aku,sakit aku tuhan je yg tahu,
walaupun aku bukan umatMu yg taat,
Kau tetap ada disisiku...







1 comment:

  1. engko ni da knpe sarol...da xde iman?nak naw Tuhan tarik nyawa ko smate2....alahai...

    ReplyDelete